آخرین اخبار

جام جهانی زیر ۱۷ سال| رضاییان:به تیم ملی نوجوانان امید زیادی داریم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی نوجوانان نشان داد که حرف زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم شاهد درخشش این نسل باشیم.

اشتراک گذاری
28 آبان 1402
کد مطلب : 9572

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام رضاییان،عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره عملکرد تیم زیر ۱۷ سال ایران در جام جهانی عنوان کرد:به کل تیم تبریک و خدا قوت می گویم.این تیم با این عملکرد نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد.ما به این تیم امید زیادی داریم و امیدوارم شاهد درخشش این نسل باشیم.

وی ادامه داد: سیاست فدراسیون در سال های آتی حفظ این تیم و تقویت آن است. حتما در چشم انداز ریاست فدراسیون،برنامه ریزی جهت تقویت تیم فعلی و سایر تیم های پایه ای قرار دارد.به صورت کلی،معتقدم این تیم می تواند در رده های بعدی هم به همین شکل افتخارآفرینی کند.در واقع،تیم نوجوانان کار بزرگ خود را انجام داده و از این به بعد هم هر نتیجه ای بگیرد چیزی از ارزش هایش کم نمی شود و فقط باید به دنبال حفظ این تیم بود.

رضاییان افزود:درخواست من از همه باشگاهها تقویت حوزه مربوط به آکادمی هایشان است.اگر این تمرکزی که در فدراسیون برای یافتن بازیکنان مستعد از سرتاسر ایران وجود دارد با جدیت دوچندان در باشگاهها هم تداوم یابد،به صورت حتم حلاوت بهره مندی از ظرفیت تیم های پایه ای و در نهایت معرفی آنها به رده های ملی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

به گزارش فارس، سه شنبه در چارچوب یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به مصاف مراکش خواهد رفت.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 17 =